Reply to topic  [ 8 posts ] 
 HOLY SHIT NEWS! #114 
Author Message
Level 1
Level 1
User avatar

Cash on hand:
47,239.00

Bank:
4,017.50
Posts: 200
Joined: Mon Aug 31, 2015 12:44 pm
Group: Holy Shit News Block
Post HOLY SHIT NEWS! #114
Hell-O & Whalecum to the 114th edition of HSN!

- Starting off with a sad, but bizarre story, a 2 year old girl died in a Payless Shoe Source from a mirror falling on her. The store in particular was located in Riverdale, GA. The father spoke out on the news saying, "I feel dead like I am no more...that was my little girl." The Family is asking for the Stores to make sure the Mirrors and Shelves are secure to prevent a future incident. My condolences go out to the Family.

- CHINA IS GETTING PISSED NOW!!!... I think. China has announced that they will be increasing their Military budget by 8.1%, about $175 billion. which sounds like a lot, but not really. The US Military budget in 2015 was $597 billion, which has probably increased since then. Why are they doing this? I don't know, BUT THEY BETTER NOT FUCK WITH US!!!!!!!! cooki: cooki: cooki:

- Yesterday, a guy fired a gun near the White House, killing himself. He didn't shoot anyone else, just himself. Why? I don't know. Recently, they've identified that the man was 26 year old Cameron Ross Burgess of Maylene, Alabama. After the shooting, no suicide note was found, but incoherent sentences were found in a book recovered on the scene. Probably something about Trump being a poopy head or something, Idunno :/

- Finally, Waiters/Waitresses at Restaurants may bitch about how they aren't paid well and that tips help them, but be happy your bitch ass ain't an Uber or Lyft driver! The median profit from driving for both companies combined was just $3.37 an hour. Yes, you fuckin' read that right! BELOW THE GODDAMN MINIMUM WAGE, NIGGA!!! YOU AIN'T BALLIN' WITH NO FUCK ASS UBER!!! The researchers estimate ride-sharing drivers rack up 30 cents in expenses for each mile they drive and only make a median 59 cents per mile to cover that.

Pretty much, they're losing more money than making it. An Uber spokesperson has stated that the report was "deeply flawed" and that they'd reach out the the authors, while a Lyft spokesperson stated that there were "some questionable assumptions" in the paper. Bottom line, If you ain't working for these two, ENJOY YOUR GODDAMN JOB!!!!!!!!!!!!!!!!

This is the madassgamer and I'm gonna play some more Digimon :P

_________________
FAT BETCHEZ AT DA CLUB!


Sun Mar 04, 2018 10:39 pm
Profile E-mail WWW
Level 4
Level 4
User avatar

Cash on hand:
-1,220.10

Bank:
19,713.00
Posts: 462
Joined: Sun Mar 19, 2017 6:11 am
Location: MASJID AL-HARAS JUNTA!!! VIGILANTE! KILLER OF SOLICITATION, USURPATION, AND COUPS! ^^
Group: Registered users
Post Re: HOLY SHIT NEWS! #114
That white house story was probably a disappointed southerner saying he lost fucking faith in fucking politics. Well, politics ain't always federal. You can go state to personal wise. Any empire/coalition/alliance will have some out in the woods dudes getting fucked over by some mis-calculated logistics and a lack of goods/services/delivery.

Okay! Serious big news! New generation of anti-gentrification radicals are blasting round the country! This is anarchy riotin' revamped like the 80s or 90s! Woo! Their targets are art galleries, craft breweries, and single-origin coffee shops. These stiff up premises are destroying how the neighbor thrives. The methods get real with vandalism and violence! The radicals are fighting to keep down the rent prices and bringing substantive/meaningful production to residents. It's you versus the taxes. Taxes that make you broke, malnutritioned, and fucking homeless. Regardless of how hapless the rioters are, be sure to find a way to support their grassroot movements against the imperialism. Go make that vandalism and littering a sure way to adjust the fucking jacked up prices down, bitch! Just make sure it's safe and healthy enough for you to sustain yourselves! Maybe, using religious grounds for that political protection can also be useful. It is in the rights of freedom. When the time comes, let the lootin' and arson go smart at it! Shanty town and junk yards/towns underdevelopment renovation coming at you! Gonna Fly Now Eye of the Tiger

_________________
Regurgitator monster in progress.
corea=tyherantno puppet/censorship/(enemy) alien/trojan horse/keepsake-less vermin;
Spoiler: show
Fraud Alert Renewal Month: March, June, September, and December
My ZDoom mods
OMG! Barry Manilow! Avenue Q! GG Allin! Brothel - Dirty Deeds!
Viva Le Resistance! (threat: see website)
Metal tracking mods


Mon Mar 05, 2018 10:15 pm
Profile WWW
Level 4
Level 4
User avatar

Cash on hand:
-1,220.10

Bank:
19,713.00
Posts: 462
Joined: Sun Mar 19, 2017 6:11 am
Location: MASJID AL-HARAS JUNTA!!! VIGILANTE! KILLER OF SOLICITATION, USURPATION, AND COUPS! ^^
Group: Registered users
Post Re: HOLY SHIT NEWS! #114
Flynn sells house to pay off legal defense, high profile high price.

Senate to pas bill that ease bank safeguards despite the fact that some of them almost loan to politicians in corrupted scandals.

Economic advisor/aide resigns over tariffs.

White House turnover, it happens.

LET RAGE AGAINST THE MACHINE FUCKING WAGE AGAIN!!! KILLING IN THE NAME OF! Makes a fucking good vehicular combat or fps game sound track too. [1] [2] [3] [4] [5]

_________________
Regurgitator monster in progress.
corea=tyherantno puppet/censorship/(enemy) alien/trojan horse/keepsake-less vermin;
Spoiler: show
Fraud Alert Renewal Month: March, June, September, and December
My ZDoom mods
OMG! Barry Manilow! Avenue Q! GG Allin! Brothel - Dirty Deeds!
Viva Le Resistance! (threat: see website)
Metal tracking mods


Tue Mar 06, 2018 7:50 pm
Profile WWW
Level 4
Level 4
User avatar

Cash on hand:
-1,220.10

Bank:
19,713.00
Posts: 462
Joined: Sun Mar 19, 2017 6:11 am
Location: MASJID AL-HARAS JUNTA!!! VIGILANTE! KILLER OF SOLICITATION, USURPATION, AND COUPS! ^^
Group: Registered users
Post Re: HOLY SHIT NEWS! #114
Miss babelicious Stormy Daniels, filed a lawsuit against her former boyfriend to wrongly/unconstitutionally try silencing her freedom of speech and future promotions. Her bout is considered legal due to a certain Hush agreement not completely authorized. Someone didn't want to sign it as it would be a notary evidence about the decade old relationship. Nothing too bad of it as I wouldn't judge too much about a porn star despite the physical requirements/complications that could happen on the job. Although, I do believe that Stormy Daniels and Donald Trump might have married and got kids. That's not too bad as a retirement story.

Drone caused Arizona forest fire.

Bill to pass allowing certain trained school staff to prevent mass murder or any gun violence by at least personnel.

Immigrants in Kansas work off smuggling loans of businesses. The vicious cycle continues.

Trump re-election campaign to begin the earliest way ahead of time.

_________________
Regurgitator monster in progress.
corea=tyherantno puppet/censorship/(enemy) alien/trojan horse/keepsake-less vermin;
Spoiler: show
Fraud Alert Renewal Month: March, June, September, and December
My ZDoom mods
OMG! Barry Manilow! Avenue Q! GG Allin! Brothel - Dirty Deeds!
Viva Le Resistance! (threat: see website)
Metal tracking mods


Wed Mar 07, 2018 7:45 pm
Profile WWW
Level 4
Level 4
User avatar

Cash on hand:
-1,220.10

Bank:
19,713.00
Posts: 462
Joined: Sun Mar 19, 2017 6:11 am
Location: MASJID AL-HARAS JUNTA!!! VIGILANTE! KILLER OF SOLICITATION, USURPATION, AND COUPS! ^^
Group: Registered users
Post Re: HOLY SHIT NEWS! #114
Trump exempts Canada and Mexico from steel/aluminum imports for regional economics.

Trump discusses the matter of influence by video game media.

Trump to start talks with nk.

_________________
Regurgitator monster in progress.
corea=tyherantno puppet/censorship/(enemy) alien/trojan horse/keepsake-less vermin;
Spoiler: show
Fraud Alert Renewal Month: March, June, September, and December
My ZDoom mods
OMG! Barry Manilow! Avenue Q! GG Allin! Brothel - Dirty Deeds!
Viva Le Resistance! (threat: see website)
Metal tracking mods


Thu Mar 08, 2018 8:37 pm
Profile WWW
Level 4
Level 4
User avatar

Cash on hand:
-1,220.10

Bank:
19,713.00
Posts: 462
Joined: Sun Mar 19, 2017 6:11 am
Location: MASJID AL-HARAS JUNTA!!! VIGILANTE! KILLER OF SOLICITATION, USURPATION, AND COUPS! ^^
Group: Registered users
Post Re: HOLY SHIT NEWS! #114
Snowstorms ringing it up on the NorthEast, electric blackouts occurring. Hahaha!

Nations with connection to the involved parties of the lukewarm defense crisis in the North Pacific are planning a standing for discussion and things like that. I myself would rather not touch the non-collaborative topic of possibly divided interests.

Gun-safety bill passed as state law in Florida. What next? A teacher pleasure paradise in school? Welcome to Florida, the first/next Japan fantasy come true?

_________________
Regurgitator monster in progress.
corea=tyherantno puppet/censorship/(enemy) alien/trojan horse/keepsake-less vermin;
Spoiler: show
Fraud Alert Renewal Month: March, June, September, and December
My ZDoom mods
OMG! Barry Manilow! Avenue Q! GG Allin! Brothel - Dirty Deeds!
Viva Le Resistance! (threat: see website)
Metal tracking mods


Fri Mar 09, 2018 6:55 pm
Profile WWW
Level 4
Level 4
User avatar

Cash on hand:
-1,220.10

Bank:
19,713.00
Posts: 462
Joined: Sun Mar 19, 2017 6:11 am
Location: MASJID AL-HARAS JUNTA!!! VIGILANTE! KILLER OF SOLICITATION, USURPATION, AND COUPS! ^^
Group: Registered users
Post Re: HOLY SHIT NEWS! #114
Tillerson not well to visit Kenya.

Spy poisoning report awareness picking up for at least the UK.

US to ban bump stocks, whatever that means.

---

Businesses are accepting more credit authorization than cash due to logistics problems and things like that.

Steve Bannon tries to rally up far-right groups in France.

Over 200 witnesses over Skripal's poisoning death.

Russia states of no involvement nor interest in election interference. However, maybe there was a bout in a certain election event in the motherland that might be of possible motive. Sherlock Holmes!

EU and Japan resounded and slapped about the insensible senselessness over the US steel tariffs. Bannon, where are you? The NATOin' members are reanalyzing whether the US is in love/league with Russia/USSR. However, it is probably true that the US is staining from the levied trade tax ratio; not that I know though! ;p Of course, I would presume that trade war will entrench. However, there's still workaround with the fellow partners of the US. Japan can trade with Australia and regions like that to avoid the current regional crisis. Europe can trade with other continents that don't really impede, regional crisis. Both can make a deal with Canada and Mexico, since there are currently exempt from the tariffs. I hope the other two can fare better than what the US has been through. Same goes for the NATOin's.

Out of welfare (out of deprogramming) veteran goes nuts in a retaliation strike back and of course dies. EDWIN STARR - WAR, AGAIN!

_________________
Regurgitator monster in progress.
corea=tyherantno puppet/censorship/(enemy) alien/trojan horse/keepsake-less vermin;
Spoiler: show
Fraud Alert Renewal Month: March, June, September, and December
My ZDoom mods
OMG! Barry Manilow! Avenue Q! GG Allin! Brothel - Dirty Deeds!
Viva Le Resistance! (threat: see website)
Metal tracking mods


Sat Mar 10, 2018 11:21 am
Profile WWW
Level 4
Level 4
User avatar

Cash on hand:
-1,220.10

Bank:
19,713.00
Posts: 462
Joined: Sun Mar 19, 2017 6:11 am
Location: MASJID AL-HARAS JUNTA!!! VIGILANTE! KILLER OF SOLICITATION, USURPATION, AND COUPS! ^^
Group: Registered users
Post Re: HOLY SHIT NEWS! #114
Local officials start using deriding fake news tactic of Trump.

Reports of Russia's revival of superpower.

A term of cold ceasefire before talks between us and nk.

UK reports of possible contamination spread by recent spy poisoning incident.

Xi to join the autocrat's club as example. That's like strongman, monarch, steward, emperor. In some cases, warlord or tyrant.

_________________
Regurgitator monster in progress.
corea=tyherantno puppet/censorship/(enemy) alien/trojan horse/keepsake-less vermin;
Spoiler: show
Fraud Alert Renewal Month: March, June, September, and December
My ZDoom mods
OMG! Barry Manilow! Avenue Q! GG Allin! Brothel - Dirty Deeds!
Viva Le Resistance! (threat: see website)
Metal tracking mods


Sun Mar 11, 2018 10:23 am
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 8 posts ] 
 

Similar topics

 
HOLY SHIT NEWS! #31
Forum: ./General Spam
Author: madassgamer
Replies: 2
HOLY SHIT NEWS! #82
Forum: ./General Spam
Author: madassgamer
Replies: 12
HOLY SHIT NEWS! #99
Forum: ./General Spam
Author: madassgamer
Replies: 0
BITCHES AIN'T SHIT
Forum: ./General Spam
Author: Anonymous
Replies: 31
11nth September! Time for the News!
Forum: ./Announcements
Author: YomToxic
Replies: 11
Top


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Mods Database :: Imprint :: Crawler Feeds :: Reset blocks
Designed by STSoftware for PTF.

Portal XL 5.0 ~ Premod 0.3 phpBB SEO